Uitslagen OC 13 september 2018

Hieronder de uitslagen van de onderlinge competitie van donderdag 13 september.

Mooi om te zien dat Bert Verloop zich als clublid weer heeft aangemeld en zijn eerste wedstrijd alweer heft gespeeld.
Bert was dertig jaar geleden een meer dan gedreven clublid en enkele jaren de secretaris van DCH.
Na ons jubileumtoernooi heeft hij de smaak weer te pakken gekregen en zal opnieuw bij de KNDB worden aangemeld als DCH-lid.

Ook mooi om te zien dat onze vier jeugdleden nu in de competitie worden opgenomen.
Zij zullen ongeveer eens in de drie weken hun partijtjes in een aangepast tempo spelen.
En beginnen de eerste drie ronden tegen elkaar om even aan de sfeer en het noteren te wennen.

Uitslagen;
1. Quinn Posthumus – Tim Suierveld 0-2 2. Alex Immeker – Milan Wolters 2-0 3. Marjan Foppen – Bert Verloop 0-2 4. Wout Mensink – Auke Steensma 1-1 5. Jakob de Vries – Jan Hendrik Kok 0-2 6. Jan v.d. Pol – Jaap v.d. Werfhorst 0-2 7. Kees de Jong – Bert Foppen 0-2

Volgende week donderdag speelt DCH1 voor de Gelderse hoofdklasse haar eerste thuiswedstrijd tegen Sinderen.
De rest zal het vanzelfsprekend gewoon voor de derde ronde tegen elkaar gaan opnemen.